CRM
Cariera ta in imobiliare
La Galaxy Imobiliare / Se face iar recrutare
Primavara a venit / Si echipa ti-ai gasit
In galaxyimob.ro/cariere / Esti primit cu drag, placere
Avem si traineri iscusiti / Deci sunteti bineveniti
De vrei sa ne cunosti mai bine / Suntem in COTROCENI intre vile
Agent imobiliar, secretara / Marketing sau chiar PR a.
Si patron de vrei sa fii / Tot de aici tu poti porni
Sa iti faci cariera ta / Tot noi te vom ajuta
Piata imobiliara / Hraneste familii iara
Cine spune ca nu-i asa / Nu a incercat Galaxya
Suntem multi, cam 200 / Aplicati si vom raspunde
 
In prezent GALAXY IMOB angajeaza pentru urmatoarele pozitii:


AGENT IMOBILIAR

Vrem pe cineva cu:
  • Inițiativă
  • Spirit comunicativ și de echipă
  • Angajare și dăruire spre rezultate
  • Capacitate de organizare
  • Integritate
Descrierea jobului
  • Prospectarea pieții
  • Raportarea activității
  • Atingerea targetului lunar
  • Intermedierea tranzacțiilor imobiliare
  • Promovarea ofertelor pentru potențiali clienți
  • Identificarea și implementarea celor mai bune soluții pentru clienți
  • Administrarea bazei de date
Beneficii
Beneficiile oferite sunt variate conferind toate uneltele necesare unui broker imobiliar până la posibilitatea obținerii unui câștig peste medie coordonat direct cu implicarea și rezultatele activității desfășurate.

ASISTENT MANAGER

Vrem pe cineva cu:
  • Studii medii
  • Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa
  • Flexibilitate, persoana proactiva, organizata
  • Atentie la detalii
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), Internet
Descrierea jobului
  • copii facturi de intrare si de iesire Raportarea activității
  • arhivarea facturilor pe fiecare proiect derulat de societate
  • arhivarea facturilor in dosarele lunare de facturi
  • plati cash facturi de utilitati;
  • asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, curier, fax, e-mail
  • legatura intre societate si institutii precum: Impozite si Taxe Locale, Primarii sau alte Institutii ale statului.
  • activitati protocol
  • gestionarea echipamentelor de telefonie mobile
  • parc auto ( evidenta masinilor din parcul auto, asigurari auto, rovignete, foi de parcurs lunare)
  • introducere facturi in platforma interna a societatii
Beneficii
  • Pachet salarial motivant
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si avansare
  • Bonusuri/prime

SPECIALIST MARKETING SI COMUNICARE

Vrem pe cineva cu:
  • Studii superioare;
  • Cunoştinte avansate de utilizare a pachetului MS Office;
  • Cunoştinte de utilizare a Internetului și posibilitaților acestuia pe o scară largă;
  • Cunoştinte de baza in domeniul grafic (constituie un avantaj)
  • Cunoştinte practice in online marketing;
  • O buna cunoastere a limbii engleze (scris si vorbit);
  • Dorinta permanenta de autodepasire si de a fi la curent cu noutatile in domeniu;
  • Persoana creativa, cu initiativa, dinamica;
  • Persoana responsabila, disciplinata, organizata, cu capacitate foarte buna de analiza;
Descrierea jobului
  • Creeaza si implementeaza activitatile specifice de marketing si comunicare;
  • Propune si gestioneaza bugetele alocate activitatilor de marketing;
  • Cerceteaza, propune si implementeaza idei, concepte si instrumente de marketing pentru promovarea produselor, cresterea notorietatii si atragerea de clienti noi;
  • Elaboreaza materialele de promovare si comunicare;
  • Actualizeaza, planifica, proiecteaza cataloage si pliante despre companie si produsele din portofoliu;
  • Raportarea si analizarea perfomantei campaniilor;
  • Actualizeaza website-ul companiei, editeaza și asigura difuzarea materialelor;
  • Responsabil pentru imaginea si comunicarea pe retelele de socializare in numele companiei (Facebook, LinkedIn, Youtube, etc);
  • Concepe și implementează campanii de marketing online, extrage, evalueaza si prezinta informatiile extrase din Google Analytics in fata colegilor si a conducerii firmei;
  • Creeaza si organizeaza diverse activitati si evenimente interne ale companiei;
  • Reprezinta firma la evenimente externe cu scopul promovarii imaginii companiei si a produselor sale;
  • Monitorizeaza si analizeaza rezultatele campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor si a rezultatelor obtinute;
  • Urmareste feedback-ul de la clienti, conditiile din piata si competitorii, implementand strategii de imbunatatire si dezvoltare;
  • Identifica furnizorii necesari activitatilor de marketing si comunicare, administrand relatiile cu acestia.
  • Redactare si administrare campanii Google Ads, Facebook Ads,
  • Analiza si interpretarea datelor din Google Analytics;
  • Crearea si administrare canale si paginii: You tube, Facebook, Instagram, Twitter etc.
Beneficii
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa;
  • O echipa tanara, motivata si dedicata;
  • Oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala.

Parerea clientilor

  • 26.07.2021

    Buna ziua, Multumesc Domnului Cristian pentru ceea ce face . O experienta despre oameni deosebiti, mai departe de detaliile vanzarii. Sunt supermultumit si am capatat un prieten!

    CONSTANTIN, Bucuresti
  • 21.07.2021

    Am apreciat foarte mult atentia, ajutorul si consultanta profesionista oferite in achizitionarea unui apartament. Dnul. Ionescu a inteles exact termenii tranzactiei, iar disponibilitatea si promptitudinea dansului au fost ongoing pe toata durata. Tranzactie incheiata cu succes, client fericit. Multumesc si pe aceasta cale!

    CAMELIA
  • 21.06.2021

    Am avut o colaborare in exclusivitate cu Andra, in ciuda faptului ca a fost prima colaborare si nici nu mi fusese recomandata, dar mi a inspirat încredere de la primul apel telefonic pentru ca este o persoana calda, educata si cu extrem de mult bun simt, calități pe care le a demonstrat de fiecare data pe parcursul colaborării, la care mai pot adauga si implicarea. Intr un cuvant este o profesionalista pe care o recomand cu drag.

    MARIANA MARCU, mariana.marcu88@yahoo.com, București
  • 18.06.2021

    Am colaborat excelent cu Andra de 2 ori pentru inchirierea unor apartamente. Andra e o fire prietenoasa si comunicativa, m-a ajutat de fiecare data cu sfaturi si recomandari si m-a tinut la curent cu fiecare pas al procesului. Lucreaza rapid si eficient, o recomand cu caldura!

    RADU SIMION, radusimion77@yahoo.com, Bucuresti

Aplica acum

2+5=
Taxe notariale
Actualizat 2020
Cu sprijinul Birou Individual Notarial Vasilescu Bogdan

sediu: str. Lizeanu, nr. 1-3, sector 2, Bucuresti,
0721 294 385
NON STOP

Click pentru calculator
Acest site foloseste Cookies Site-ul galaxyimob.ro nostru foloseste cookies pentru a imbunatati experienta navigarii si a oferi servicii mai usor de utilizat.
Informatii detaliate despre Termeni si conditii, Politica GDPR si Cookies Sunt de acord
Aplica aici