Cariera ta in imobiliare

Pe masura ce ne dezvoltam cautam persoane motivate pentru a se alatura echipei noastre. Si pentru ca ne place sa facem lucrurile diferit, exista o multime de motive pentru care sa ni te alaturi:

Umbrela protectoare
Suntem o companie care activeaza de 9 ani pe piata imobiliara si am demonstrat ca ne meritam titlul de experti in imobiliare atat pe perioada profitabila cat si in perioada de criza. Nu suntem simpli vanzatori de oferte imobiliare ci am facut un pas in fata si ne-am asumat rolul de mediatori in dialogul dintre proprietari si clienti. Aceasta pentru ca ne-am propus de la bun inceput sa oferim servicii imobiliare complete, scutind timpul si banii fiecarui client al nostru.

Personalitate
Echipa GALAXY IMOB isi pastreaza personalitatea unica si abordarea proactiva. Si acest lucru se vede in tot ceea ce facem, de la serviciile oferite pana la ambianta si profesionalismul intalnit in sediile noastre din Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, Targoviste, Brasov, Targu Mures, Timisoara, Valcea, Iasi si Drobeta Turnu Severin.

Esti liber sa fii tu insuti
La Galaxy te intampina intotdeauna o atmosfera relaxata si prietenoasa. Aici iti este incurajata orice idee care poate sa faca lucrurile sa mearga mai bine. In plus, ti se ofera deplina libertate de a fi tu insuti. Cu cat vei fi mai multumit, vei reusi sa transmiti acelasi mesaj si clientilor.

Trimite CV-ul
Aplicatiile sunt considerate strict confidentiale si sunt evaluate cu atentie in conformitate cu criteriile de eligibilitate pentru posturile disponibile, cat si pentru oportunitatile viitoare de cariera. Etapele de selectie includ interviuri cu reprezentantii Departamentului Administrativ, cat si cu managerii functionali din departamentele vizate, pentru a putea evalua experienta si aptitudinile profesionale, potentialul de dezvoltare si profilul personal.

In prezent GALAXY IMOB angajeaza pentru urmatoarele pozitii:

Partener GALAXY IMOB si Agent Imobiliar.

Descrierea generala posturi
  •  gestionarea portofoliului de clienti 
  •  identificarea si calificarea potentialilor clienti 
  •  atingerea obiectivelor de vanzari
Cerinte:
  •  foarte bune abilitati de comunicare 
  •  atitudine pozitiva 
  •  proactivitate in relatia cu clientii si colegii 
  •  capacitate si dorinta de invatare si perfectionare 
  •  experienta in vanzari (experienta in domeniul imobiliar constituie un avantaj)
Oferta (bonusuri, beneficii):
  •  program flexibil, nu este obligatorie prezenta zilnica la birou 
  •  telefon mobil (1000 minute nationale incluse) 
  •  publicitate agresiva conform sferei de interes 
  •  birou si laptop personalizat 
  •  sediu reprezentativ in Cotroceni 
  •  acces la o platforma de administrare 
  •  training 
  •  posibilitate de avansare pe performante 
  •  cariera in domeniul imobiliar 
  •  mediu de lucru profesionist, transparent si meritocratic 
  •  atmosfera de lucru placuta

Parerea clientilor

  • 24.03.2017

    Pe tot parcursul consilierii Andreea a dat dovada de seriozitate și implicare! Așadar,pe aceasta cale ii mulțumesc pentru suport și ii urez mult spor în tot ceea ce face, de zi cu zi! O recomand cu încredere și prietenie!

    CLAUDIU, Troaca.clau@gmail.com, București
  • 23.03.2017

    Very professional and easy to communicate with, shows passionate approach to the job; recommend with pleasure

    DIANA, 00971508368028, Bucharest
  • 21.03.2017

    Sunt foarte incantata si multumita de sprijinul acordat si de bunatatea de care a dat dovada Andreea. O recomand din toata inima !

    ISTRATE ADINA
  • 16.03.2017

    Profesionist , atent la detaliile clientilor si nu se lasa pana nu rezolva fiecare situatie favorabil. Voi apela pe viitor si l voi recomanda si altora.

    CHIRITA DANIEL, Bucuresti


Aplica acum

3+2=

Sus
Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe [X]
Aplica aici