CRM
Cariera ta in imobiliare
La Galaxy Imobiliare / Se face iar recrutare
Primavara a venit / Si echipa ti-ai gasit
In galaxyimob.ro/cariere / Esti primit cu drag, placere
Avem si traineri iscusiti / Deci sunteti bineveniti
De vrei sa ne cunosti mai bine / Suntem in COTROCENI intre vile
Agent imobiliar, secretara / Marketing sau chiar PR a.
Si patron de vrei sa fii / Tot de aici tu poti porni
Sa iti faci cariera ta / Tot noi te vom ajuta
Piata imobiliara / Hraneste familii iara
Cine spune ca nu-i asa / Nu a incercat Galaxya
Suntem multi, cam 200 / Aplicati si vom raspunde
 
In prezent GALAXY IMOB angajeaza pentru urmatoarele pozitii:


AGENT IMOBILIAR

Vrem pe cineva cu:
  • Inițiativă
  • Spirit comunicativ și de echipă
  • Angajare și dăruire spre rezultate
  • Capacitate de organizare
  • Integritate
Descrierea jobului
  • Prospectarea pieții
  • Raportarea activității
  • Atingerea targetului lunar
  • Intermedierea tranzacțiilor imobiliare
  • Promovarea ofertelor pentru potențiali clienți
  • Identificarea și implementarea celor mai bune soluții pentru clienți
  • Administrarea bazei de date
Beneficii
Beneficiile oferite sunt variate conferind toate uneltele necesare unui broker imobiliar până la posibilitatea obținerii unui câștig peste medie coordonat direct cu implicarea și rezultatele activității desfășurate.

ASISTENT MANAGER

Vrem pe cineva cu:
  • Studii medii
  • Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa
  • Flexibilitate, persoana proactiva, organizata
  • Atentie la detalii
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), Internet
Descrierea jobului
  • copii facturi de intrare si de iesire Raportarea activității
  • arhivarea facturilor pe fiecare proiect derulat de societate
  • arhivarea facturilor in dosarele lunare de facturi
  • plati cash facturi de utilitati;
  • asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, curier, fax, e-mail
  • legatura intre societate si institutii precum: Impozite si Taxe Locale, Primarii sau alte Institutii ale statului.
  • activitati protocol
  • gestionarea echipamentelor de telefonie mobile
  • parc auto ( evidenta masinilor din parcul auto, asigurari auto, rovignete, foi de parcurs lunare)
  • introducere facturi in platforma interna a societatii
Beneficii
  • Pachet salarial motivant
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si avansare
  • Bonusuri/prime

SPECIALIST MARKETING SI COMUNICARE

Vrem pe cineva cu:
  • Studii superioare;
  • Cunoştinte avansate de utilizare a pachetului MS Office;
  • Cunoştinte de utilizare a Internetului și posibilitaților acestuia pe o scară largă;
  • Cunoştinte de baza in domeniul grafic (constituie un avantaj)
  • Cunoştinte practice in online marketing;
  • O buna cunoastere a limbii engleze (scris si vorbit);
  • Dorinta permanenta de autodepasire si de a fi la curent cu noutatile in domeniu;
  • Persoana creativa, cu initiativa, dinamica;
  • Persoana responsabila, disciplinata, organizata, cu capacitate foarte buna de analiza;
Descrierea jobului
  • Creeaza si implementeaza activitatile specifice de marketing si comunicare;
  • Propune si gestioneaza bugetele alocate activitatilor de marketing;
  • Cerceteaza, propune si implementeaza idei, concepte si instrumente de marketing pentru promovarea produselor, cresterea notorietatii si atragerea de clienti noi;
  • Elaboreaza materialele de promovare si comunicare;
  • Actualizeaza, planifica, proiecteaza cataloage si pliante despre companie si produsele din portofoliu;
  • Raportarea si analizarea perfomantei campaniilor;
  • Actualizeaza website-ul companiei, editeaza și asigura difuzarea materialelor;
  • Responsabil pentru imaginea si comunicarea pe retelele de socializare in numele companiei (Facebook, LinkedIn, Youtube, etc);
  • Concepe și implementează campanii de marketing online, extrage, evalueaza si prezinta informatiile extrase din Google Analytics in fata colegilor si a conducerii firmei;
  • Creeaza si organizeaza diverse activitati si evenimente interne ale companiei;
  • Reprezinta firma la evenimente externe cu scopul promovarii imaginii companiei si a produselor sale;
  • Monitorizeaza si analizeaza rezultatele campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor si a rezultatelor obtinute;
  • Urmareste feedback-ul de la clienti, conditiile din piata si competitorii, implementand strategii de imbunatatire si dezvoltare;
  • Identifica furnizorii necesari activitatilor de marketing si comunicare, administrand relatiile cu acestia.
  • Redactare si administrare campanii Google Ads, Facebook Ads,
  • Analiza si interpretarea datelor din Google Analytics;
  • Crearea si administrare canale si paginii: You tube, Facebook, Instagram, Twitter etc.
Beneficii
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa;
  • O echipa tanara, motivata si dedicata;
  • Oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala.

Parerea clientilor

  • 29.05.2023

    A fost o reala placere colaborarea cu doamna Claudia Stroe pentru inchirierea unui apartament. Pot caracteriza interactiunea noastra prin profesionalism, incredere, responsabilitate si totodata o relatie deschisa si transparenta. Intr-o piata in care este tot mai greu sa gasesti oameni in care te poti increde pentru astfel de tranzactii, m-am bucurat sa o intalnesc. Cu siguranta o voi recomanda si altor persoane cand se va ivi ocazia.

    MIRUNA F., Bucuresti
  • 21.05.2023

    O recomand cu incredere pe Claudia. A abordat colaborarea cu profesionalism si rabdare. Este atenta la detalii si foarte eficienta. Cu siguranta oi mai colabora pe viitor cu ea!

    CIPRIAN
  • 06.04.2023

    Vreau sa va recomand cu toata caldura agentia imobiliara condusa de Claudia, persoana cu remarcabile calitati morale si profesionale! Frumusetea interioara a Claudiei este reflectata pe chipul acesteia si nu numai! Din momentul in care contactezi agentia poti sa iti consideri problema solutionata in cel mai scurt timp si cu rezultate optime! Este o persoana harnica, inteligenta, binevoitoare, determinata si empatizeaza cu clientii! Zi si noapte se preocupa de gasirea unor rezolvari benefice a cererilor acestora! Mereu cu zambetul pe buze, ordonata, organizata este o placere sa conversezi cu Claudia in dezlegarea problemelor profesionale! Sunt recunoscatoare ca exista in Romania asemeneavpersoane care exceleaza in domeniul lor de activitate si care se pun fara rezerve si odihna in slujba oamenilor! Claudia este o persoana fara cusur, cu inalte si rafinate calitati umane , morale care o recomanda ca un exceptional si desavarsit profesionist in afaceri imobiliare! Cu oameni ca ea succesul Romaniei este asigurat!

    DELIA PURICE, Cluj Napoca
  • 06.04.2023

    Vreau sa adresez mulțumiri din suflet doamnei Claudia Stroe, un agent imobiliar cum nu am mai întâlnit pana acum. Am luat legătura cu mulți agenți imobiliari însă foarte putini au dat doavada de o așa amabilitate, calmitate și dorință de a colabora cât mai bine. Am inchiriat o garsoniera promovată de dânsa și a decurs totul foarte rapid, simplu dar și profesionist in același timp. Dânsa ne-a explicat foarte concret și corect toate criteriile închirierii însă am discutat și aspecte despre viață, creând o atmosferă plăcută discuției. De asemenea, anterior discuției cu mine, a discutat cu tatăl meu care a pus câteva întrebări inconfortabile însă dânsa a manageriat foarte bine situația, rămânând calmă și răspunzând la toate întrebările. Mulțumesc agentului Stroe Claudia!

    ALEX ONEL, alex.onel11@yahoo.com, Municipiul București

Aplica acum

3+5=
Taxe notariale
Actualizat 2020
Cu sprijinul Birou Individual Notarial Vasilescu Bogdan

sediu: str. Lizeanu, nr. 1-3, sector 2, Bucuresti,
0721 294 385
NON STOP

Click pentru calculator
Acest site foloseste Cookies Site-ul galaxyimob.ro nostru foloseste cookies pentru a imbunatati experienta navigarii si a oferi servicii mai usor de utilizat.
Informatii detaliate despre Termeni si conditii, Politica GDPR si Cookies Sunt de acord
Aplica aici