CRM
Cariera ta in imobiliare
La Galaxy Imobiliare / Se face iar recrutare
Primavara a venit / Si echipa ti-ai gasit
In galaxyimob.ro/cariere / Esti primit cu drag, placere
Avem si traineri iscusiti / Deci sunteti bineveniti
De vrei sa ne cunosti mai bine / Suntem in COTROCENI intre vile
Agent imobiliar, secretara / Marketing sau chiar PR a.
Si patron de vrei sa fii / Tot de aici tu poti porni
Sa iti faci cariera ta / Tot noi te vom ajuta
Piata imobiliara / Hraneste familii iara
Cine spune ca nu-i asa / Nu a incercat Galaxya
Suntem multi, cam 200 / Aplicati si vom raspunde
 
In prezent GALAXY IMOB angajeaza pentru urmatoarele pozitii:


AGENT IMOBILIAR

Vrem pe cineva cu:
  • Inițiativă
  • Spirit comunicativ și de echipă
  • Angajare și dăruire spre rezultate
  • Capacitate de organizare
  • Integritate
Descrierea jobului
  • Prospectarea pieții
  • Raportarea activității
  • Atingerea targetului lunar
  • Intermedierea tranzacțiilor imobiliare
  • Promovarea ofertelor pentru potențiali clienți
  • Identificarea și implementarea celor mai bune soluții pentru clienți
  • Administrarea bazei de date
Beneficii
Beneficiile oferite sunt variate conferind toate uneltele necesare unui broker imobiliar până la posibilitatea obținerii unui câștig peste medie coordonat direct cu implicarea și rezultatele activității desfășurate.

ASISTENT MANAGER

Vrem pe cineva cu:
  • Studii medii
  • Excelente abilitati de comunicare, lucru in echipa
  • Flexibilitate, persoana proactiva, organizata
  • Atentie la detalii
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), Internet
Descrierea jobului
  • copii facturi de intrare si de iesire Raportarea activității
  • arhivarea facturilor pe fiecare proiect derulat de societate
  • arhivarea facturilor in dosarele lunare de facturi
  • plati cash facturi de utilitati;
  • asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, curier, fax, e-mail
  • legatura intre societate si institutii precum: Impozite si Taxe Locale, Primarii sau alte Institutii ale statului.
  • activitati protocol
  • gestionarea echipamentelor de telefonie mobile
  • parc auto ( evidenta masinilor din parcul auto, asigurari auto, rovignete, foi de parcurs lunare)
  • introducere facturi in platforma interna a societatii
Beneficii
  • Pachet salarial motivant
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala si avansare
  • Bonusuri/prime

SPECIALIST MARKETING SI COMUNICARE

Vrem pe cineva cu:
  • Studii superioare;
  • Cunoştinte avansate de utilizare a pachetului MS Office;
  • Cunoştinte de utilizare a Internetului și posibilitaților acestuia pe o scară largă;
  • Cunoştinte de baza in domeniul grafic (constituie un avantaj)
  • Cunoştinte practice in online marketing;
  • O buna cunoastere a limbii engleze (scris si vorbit);
  • Dorinta permanenta de autodepasire si de a fi la curent cu noutatile in domeniu;
  • Persoana creativa, cu initiativa, dinamica;
  • Persoana responsabila, disciplinata, organizata, cu capacitate foarte buna de analiza;
Descrierea jobului
  • Creeaza si implementeaza activitatile specifice de marketing si comunicare;
  • Propune si gestioneaza bugetele alocate activitatilor de marketing;
  • Cerceteaza, propune si implementeaza idei, concepte si instrumente de marketing pentru promovarea produselor, cresterea notorietatii si atragerea de clienti noi;
  • Elaboreaza materialele de promovare si comunicare;
  • Actualizeaza, planifica, proiecteaza cataloage si pliante despre companie si produsele din portofoliu;
  • Raportarea si analizarea perfomantei campaniilor;
  • Actualizeaza website-ul companiei, editeaza și asigura difuzarea materialelor;
  • Responsabil pentru imaginea si comunicarea pe retelele de socializare in numele companiei (Facebook, LinkedIn, Youtube, etc);
  • Concepe și implementează campanii de marketing online, extrage, evalueaza si prezinta informatiile extrase din Google Analytics in fata colegilor si a conducerii firmei;
  • Creeaza si organizeaza diverse activitati si evenimente interne ale companiei;
  • Reprezinta firma la evenimente externe cu scopul promovarii imaginii companiei si a produselor sale;
  • Monitorizeaza si analizeaza rezultatele campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor si a rezultatelor obtinute;
  • Urmareste feedback-ul de la clienti, conditiile din piata si competitorii, implementand strategii de imbunatatire si dezvoltare;
  • Identifica furnizorii necesari activitatilor de marketing si comunicare, administrand relatiile cu acestia.
  • Redactare si administrare campanii Google Ads, Facebook Ads,
  • Analiza si interpretarea datelor din Google Analytics;
  • Crearea si administrare canale si paginii: You tube, Facebook, Instagram, Twitter etc.
Beneficii
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masa;
  • O echipa tanara, motivata si dedicata;
  • Oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala.

Parerea clientilor

  • 18.05.2022

    Să începem așa pe scurt, ultima tranzacție cu doamna Claudia a fost pentru cumpărarea unui apartament foarte cochet și drăguț. Ca și cumpărător am fost foarte sceptic la început și am zis că nu o să am nevoie de doamna și că nu are cu ce să mă ajute atâta timp cât eu aveam broker financiar, aprobare financiară, notar, etc. Având în vedere că tot ce îmi prezenta în ceea ce privește apartamentul (mobilat, utilat, dotat cu tot felul de accesorii, etc) vor rămâne pe poziție și apartamentul îl voi cumpăra fix cum îl vizionez, am zis în gândul meu: OK, e vrajeala agenților imobiliari din ziua de astăzi să te facă să cumperi și să-și vadă interesul și după ce finalizezi cu actele te trezești cu casa GOALĂ. După toată discuția, vizionare ori de câte ori am avut nevoie a venit momentul să renunț la notarul pe care îl cunoșteam eu și să rămân doar cu firma de brokeraj (mai ales ca îmi erau prieteni) și să colaborez cu doamna Claudia și să merg pe mâna ei și echipa cu care colaborează în ceea ce privește Notariatul. La întâlnirea semnării antecontractului, ce să vezi, absolut tot ce am discutat la vizionare se regăsea trecut în antecontract inclusiv paragraf cu apartamentul se vinde mobilat, utilat etc la momentul vizionării. Tot ce a ținut de doamna Claudia a decurs foarte repede, documentație perfectă, dosar așezat ca la carte, etc. am zis gata lucrurile o sa meargă foarte repede și când colo ce să vezi, firma de brokeraj se mișca din ce în ce mai greu. Până la urmă mi-am dat seama că am greșit și nu am acceptat de la început recomandările din partea doamnei Claudia și uite așa a ajuns să facă și treaba firmei de brokeraj (cum e vorba, parcă avea pixul în buzunar și actele în geantă). Toate informațiile în ceea ce privește dosarul meu de analiză financiară le auzeam înainte de la doamna Claudia și după de la Broker, m-a ținut la curent cu absolut tot ce înseamnă dosar, aprobare, evaluare și când spun evaluare apartament, nu știu cum a făcut și cum a vorbit dar am avut rezultatul evaluării de pe o zi pe alta, ceea ce nu se prea întâmplă în ziua de astăzi. Prin urmare dacă aveți norocul să colaborați cu doamna Claudia mergeți pe mâna doamnei cu absolut tot ce vă recomandă pentru că într-adevăr este definiția profesionalismului în ceea ce face! Un agent care dă dovadă de multă seriozitate flexibilitate si răbdare. Este promptă, directă, te sfătuiește, te îndrumă și te ajută chiar și după ce actele sunt finalizate. Recomand cu toată încrederea!

    MARIUS MARIAN, Ing.marius.pro@gmail.com, București
  • 05.04.2022

    Recomand cu caldura colaborarea cu Dl Draghia. A dat dovada de profesionalism pe toata perioada colaborarii cu dumnealui, de la vizionare pana la achizitionarea imobilului. Multumesc pentru sprijin!

    OANA, Bucuresti
  • 02.04.2022

    O recomand pe Andreea Stegaru cu toata increderea. Nu am crezut ca un om atat de tanar, poate fi atat de corect, responsabil si atent la detalii. Felicitari pentru tot ce faci zi de zi cu proprietatile noastre!

    CRISTINA PAVEL, Sibiu
  • 18.03.2022

    Ciprian, Am vandut cu ajutorul d-lui Gabriel Cojocaru un apartament, profesionist 100%.

    CIPRIAN, ciprian.soare@ssmbucuresti.ro, Bucureşti 19

Aplica acum

3+4=
Taxe notariale
Actualizat 2020
Cu sprijinul Birou Individual Notarial Vasilescu Bogdan

sediu: str. Lizeanu, nr. 1-3, sector 2, Bucuresti,
0721 294 385
NON STOP

Click pentru calculator
Acest site foloseste Cookies Site-ul galaxyimob.ro nostru foloseste cookies pentru a imbunatati experienta navigarii si a oferi servicii mai usor de utilizat.
Informatii detaliate despre Termeni si conditii, Politica GDPR si Cookies Sunt de acord
Aplica aici